اخبار و تازه ها

حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، بردتی و سیستمهای تهویه ایران – تبریز

حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، بردتی و سیستمهای تهویه ایران – تبریز

کارخانه شرکت تولیدی نهاد تلاش پس از سال ها تحقیق در عرصه فن آروی ، تطبیق کارایی و سازگاری با موازین محیط زیست در استان آذربایجانشرقی با ظرفیت 150 هزار دستگاه در سال ، تولید پکیج شوفاژ دیواری در زمینی به مساحت20000 متر مربع و 14000 متر سالن سرپوشیده در شهرک صنعتی بیلوردی فعالیت خود را آغاز نموده است.

موسس این کارخانه براساس تجربه و دانشی که در زمینه تولید پکیج شوفاژ دیواری دارد ، از ابتدا برنامه خود را مبتنی بر ایجاد کارخانه ای کاملا” تخصصی و حرفه ای دنیا قرار داده است . از جمله اینکه مراحل مونتاژ هر پکیج در خط تولید توسط یک اپراتور انجام می شود که به لحاظ کنترل کیفی در هر مرحله یکی از روش های مطمئن برای وصول به کیفیت برتر می باشد . تاکنون با تولید محصولات قابل رقابت با کارخانه های معظم تولید پکیج گرمایشی ، ایجاد زیر ساخت منحصر به فرد مبتنی بر تکنولوژی روز ، ارائه خدمات نموده است .

مدیران و کارکنان این کارخانه همواره شاخص ترین عوامل موفقیت در این صنعت را که شامل تکنولوژی محصول و بازار می باشند را به دقت مورد توجه قرار داده و مشتری مداری و توجه به بهبود پایدار در وضعیت محصولات را سرلوحه وظایف خود قلمداد کرده اند و همواره استفاده مستمر از کارکنان فنی و کارشناسان را که پارامترهای اساسی حضور موفق و موثر در بازار منطقه است به طور جدی دنبال می نمایند .
کنترل کیفیت یکی از اساسی ترین بخش های هر واحد تولیدی می باشد و شرکت تولیدی نهاد تلاش، تمامی پکیج های تولیدی خود را در پایان خط با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های کنترل فنی و کیفی به مدت 12 دقیقه تحت آزمایش قرار می دهد که این مدت زمان برای کسب اطمینان، یکی از ویژگی های مدیریت کیفی این شرکت می باشد. اما این مرحله پایان راه مسیر طولانی تولید پکیج شوفاژ دیواری نیست بلکه به صورت تصادفی یک پکیج انتخاب و به لابراتوار شرکت منتقل می شود تا با دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی مورد تست مجدد قرار گیرد.
این پکیج ها با استاندارد ملی ایران و CE اروپا و همچنین گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی به بازار عرضه می شود که کیفیت آن همسطح با محصولات تولیدی کارخانجات کشورهای اروپایی می باشد.

1 دیدگاه در “حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، بردتی و سیستمهای تهویه ایران – تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *